Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyZákaznická podpora
Vybrané smluvní podmínky PREVENT - vysvětlení a důvody
Vybrané smluvní podmínky PREVENT - vysvětlení a důvody
Aktualizováno před více než 7 měsíci

Vybraná ustanovení smluvních podmínek PREVENT, jejichž cílem jsou zejména:

  • minimalizace nákladů administrativy souvisejících se správou velkého množství smluvní dokumentace (více než 5.500 smluvních zákazníků a 15.000 smluvních dokumentů),

  • respektování vývoje legislativních požadavků a kontrolní praxe státního dozoru v dané poradenské činnosti,

  • ochrana proti mimořádným událostem pro obě strany smluvního vztahu,

  • variabilita využívání poradenských služeb zákazníkem, která umožňuje stanovit co nejvýhodněji a nejpřesněji ceny těch služeb, jejichž rozsah je dopředu dobře odhadnutelný (plnění legislativních požadavků) bez nutnosti vytvářet rezervy na nepředvídatelné mimořádné náklady (řešení pracovních úrazů, nadstandardní podpora při kontrolách apod.).

Seznam provozoven

Pro zjednodušení úprav smluvní dokumentace z důvodu změn provozoven nebo entit (nová, zrušená, stěhování apod.) je seznam provozoven přílohou smlouvy. V případě uvedených změn je pak smluvní dokumentace jednoduše aktualizována úpravou přílohy se seznamem provozoven.

HOT LINE

Hot Line nabízí možnost využití ad hoc poradenských služeb na vyžádání v rámci mimořádných událostí nebo služeb nad rámec vymezený v rámci průběžného poradenství. Služby HOT LINE jsou poskytovány pouze na vyžádání zákazníka na základě jednorázové objednávky zaslané e-mailem.

Součinnost a podpora při kontrolách

V rámci průběžného poradenství jsou poskytovány součinnost a konzultace při kontrolách státního dozoru, pojišťoven, interních/externích auditů "na dálku" (e-mail, videohovor, telefon) v rozsahu:

  • příprava na kontrolu (garance poskytnutí služby v případě vyrozumění o kontrole nejpozději 5 pracovních dní před datem kontroly)

  • konzultace k výsledkům kontroly vč. součinnosti při přípravě podání námitek, popř. přípravě jiných právních úkonů souvisejících s kontrolou s výjimkou kontrolních zjištění, jejichž příčinou je jednání zákazníka spočívající v nedodržení opatření a doporučení navržených PREVENT nebo vyplývajících ze skutečností, se kterými nebyl PREVENT zákazníkem seznámen nebo vyplývajících ze závad a porušení předpisů v souvislosti se stavebním řešením, na jejichž přípravě a realizaci se PREVENT nepodílel

Nadstandardní podpora při kontrolách

Volitelná poradenská služba nad rámec standardní součinnosti a podpory průběžného poradenství, která zahrnuje zejména:

  • odbornou a právní podporu při přípravě podání námitek, popř. přípravě jiných právních úkonů souvisejících s kontrolními zjištěními, jejichž příčinou je jednání zákazníka spočívající v nedodržení opatření a doporučení navržených PREVENT nebo vyplývajících ze skutečností, se kterými nebyl PREVENT zákazníkem seznámen nebo vyplývajících ze závad a porušení předpisů v souvislosti se stavebním řešením, na jejichž přípravě a realizaci se PREVENT nepodílel

  • jiné požadavky zákazníka související s kontrolou nad rámec průběžného poradenství

Administrativní práce spojené s interními procesy zákazníka

Administrativní práce vyžádané zákazníkem v souvislosti s jeho vlastními interními procesy (používání, vyplňování, správa interních evidenčních systémů zákazníka, např. za účelem fakturace, evidence, dotazování, ověřování, hodnocení apod.) jsou zpoplatněny hodinovou sazbou 950 Kč/hodina.

Důvodem zpoplatnění jsou neustále rostoucí požadavky zákazníků na výše uvedené administrativní práce, které nesouvisí se samotnými poskytovanými poradenskými službami a tedy nejsou kalkulovány v jejich cenách.

Inflační doložka

Automatická úprava cen při zvýšené míře inflace (> 3%) u těch služeb, kde růst cen zásadně ovlivňuje náklady na jejich poskytování (dopravné, energie, mzdy apod.). Potřebu zasmluvnění automatické inflační doložky přinesly nedávné mimořádné události (COVID19, válka na Ukrajině), v jejichž důsledku došlo k mimořádnému navýšení cen.

Dostali jste odpověď na svou otázku?